Türkçe
English
Türkçe
Türkçe
English
İZMİR İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ
FOÇA DEVLET HASTANESİ
Kurumsal
Yönetim
Başhekim
Başhekim Yardımcısı
İdari ve Mali İşler Müdürü
Sağlık ve Bakım Hizmetleri Müdürü
İdari ve Mali İşler Müdür Yardımcısı
Kalite Yönetim Birimi
Hizmet Kalite Standartları
Sağlıkta Kalite ve Akreditasyon Daire Başkanlığı
Kalite Yönetim Direktörü
Hizmet Alımları
Komiteler
Öz Değerlendirme Planı
Kalite Birimi Çalışmaları
Kurumsal Amaç ve Eylem Planı
Misyon ve Vizyon
Temel İlke ve Değerlerimiz
Organizasyon Şeması
Tarihçe
TGAP
Hekimlerimiz
Acil
Aile Hekimi Uzmanı
Anestezi Uzmanı
Kadın Doğum Uzmanı
Ortopedi Uzmanı
Genel Cerrahi Uzmanı
Diyetisyen
Biyokimya Uzmanı
Fizik Tedavi Uzmanı
Göz Hastalıkları Uzmanı
Tıbbi Birimler
Özellikli Birimler
Evde Bakım Birimi
Yoğun Bakım Ünitesi(1.Seviye Genel Yoğun Bakım)
Diyetisyen
Eczane Birimi
Servisler
Kliniklerimiz
Acil Sağlık Hizmetleri
Acil Servis
Dahili Birimler
Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları
İç Hastalıkları (Dahiliye)
Deri ve Zürrevi Hastalıkları (Cildiye)
Fizik Tedavi ve Rahabitasyon
Göğüs Hastalıkları
Kardiyoloji
Nöroloji
Ruh Sağlığı ve Hastalıkları (Psikiyatri)
Görüntüleme
Röntgen
Radyoloji
Endoskopi - Kolonoskopi
EMG
Bilgisayarlı Tomografi
Kemik Dansitometresi
USG
Laboratuvar
Biyokimya Laboratuvarı
Mikrobiyoloji Laboratuvarı
Kan Transfüzyon Merkezi
Cerrahi Birimler
Anestezi ve Reanimasyon
Genel Cerrahi
Göz Hastalıkları
Kadın Hastalıkları ve Doğum
Kulak Burun Boğaz Hastalıkları
Ortopedi ve Travmatoloji
Üroloji (Bevliye)
Ameliyathane
Diş Poliklinikleri
Fizik Tedavi Ünitesi
Palyatif Bakım Ünitesi
Diyetisyen
Sağlık Kurulu (Heyet)
Çalışan Hakları ve Güvenliği Birimi
Hasta Rehberi
Hekim Çalışma Listesi
Randevu Alma Bilgileri
Poliklinik Çalışma Saatleri
MHRS Hastane Randevu İşlemleri
Hastane Kuralları
Nasıl Muayene Olurum?
Hasta Hakları ve Sorumlulukları
Bu Test Nerede Yapılıyor?
Anlaşmalı Kurumlar
Bilgi Güvenliği Olay Bildirim
Online Hizmetler
Satın Alma ve İhale Sistemi
Özellikli Sağlık Hizmetleri Modülü
Merkezi Hastane Randevu Sistemi
Doktor Görüntüleme Sistemi
Hasta Görüntüleme Sistemi
Labratuvar Sonuç Sistemi
Web HBYS
Personel Eğitim Sistemi
İletişim & Ulaşım
İletişim Bilgilerimiz
Sosyal Medya
x
İnstagram
Facebook
YouTube
Hasta/Hasta Yakını Görüş ve Öneri Formu
Çalışan Görüş / Öneri Formu
Bilgi Güvenliği İhlal Bildirimi
Bilgi Güvenliği Olay Bildirimi
Kurumsal
Kalite Yönetim Birimi
Kalite Birimi Çalışmaları
Kalite Birimi Çalışmaları
Kalite Yönetim birimi çalışma ofisi hastanemizin 2.katındadır.
Kalite Yönetim Direktörü Kalite Yönetim Biriminin sorumlusudur.
SKS çerçevesinde yürütülen çalışmaların koordinasyonunu sağlamak.
Kurumsal amaç ve hedeflere yönelik çalışmaları takip etmek.
Kalite Yönetim Direktörü; SKS çerçevesinde belirlenen Komitelerin doğal üyesidir.
Hasta ve çalışan memnuniyeti ölçülmesine yönelik çalışmaları (anket uygulamaları, anket sonuçlarının değerlendirilmesi, anket sonuçlarına yönelik iyileştirme çalışmaları, hasta ve çalışan geri bildirimlerinin alınması gibi.) yönetmek.
Kalite politikalarının ve hedeflerinin belirlenmesinde danışmanlık etmek ve onların tüm bölüm ve birimlerde benimsenmesini sağlamak, bölüm tarafından yapılan analiz sonuçlarını değerlendirilmesini sağlayarak, tüm hedeflerin takibini yapmak,
Kalite yönetim sisteminde Öz Değerlendirmeleri yönetmek ve takip etmek.
SKS çerçevesinde dokümanların yönetimi sağlamak,
SKS göstergelerine yönelik süreçleri yönetmek,
Sağlıkta Kalite Standartlarının sürdürülmesi, geliştirilmesi amacıyla yapılacak denetimleri planlamak, çalışmalarına destek sağlamak, denetlemelerinde başkanlık eder, kalite proseslerin oluşturulmasını, uygulanmasını ve sürekliliğinin sağlanmasını koordine etmek,
Kurum içerisinde tüm birimlerinde kalite ile ilgili eğitim ihtiyaçlarının belirlenmesi ve karşılanması için gerekli tüm koordinasyonu ve bilgi oluşumunu sağlamak,
Mevcut durumu etkinlik, verimlilik, sağlıklı çalışma yaşam ve hizmet kalitesi yönünden değerlendirerek, kurumun kaynaklarını, belirlenen politika ve hazırlanan planlar doğrultusunda harekete geçirir, uygulamaya koyar, izler ve yeni durumlara göre hizmetin kalite ve verimliliğinde sürekliliği sağlamak üzere gerekli tedbirleri almak,
Sağlıkta Kalite Standartları ile ilgili konularda dış kuruluşlarla irtibatta bulunmak,
Sağlıkta Kalite Standartları ile ilgili konularda yönetim ve ilgili kişilerle görüş alışverişinde bulunmak,
İOS (İstenmeyen Olay Bildirim Sistemi) bildirimlerini takip etmek,
Risk yönetimine ilişkin süreçleri yönetmek, takip etmek,
Bütün çalışanlar tarafından, analiz, problem çözme ve karar verme tekniklerinin sistematik bir şekilde kullanılması ve verilerle yönetim anlayışının kurumda yerleşmesini sağlamak,
Kalitenin yaşam tarzı olduğunu çalışanlara benimsetilmesini sağlamak,
Kendi işlerinin yanında, bu faaliyetleri de yapmaktan sorumludur.
×